Zaplanuj swoją karierę z nami

 

ROB-TECH sp. z o.o.

Jesteśmy firmą z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w realizacji wysokospecjalistycznych usług z zakresu robotyki, automatyki, aplikacji przemysłowych i budowy maszyn w branży przemysłowej. Naszymi klientami są zagraniczne, jak i rodzime firmy produkcyjne wymagające profesjonalnego wsparcia w rozwoju ich zaplecza technologicznego oraz we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań technicznych. Jesteśmy firmą rodzinną opierającą się na bezpośrednich, otwartych i koleżeńskich relacjach. Cenimi sobie różnorodne punkty widzenia, przy czym staramy się zapewnić każdemu możliwości wychodzenia z własną inicjatywą.

 

SPECJALISTA DS. DIGITAL MARKETINGU

Miejsce pracy: Poznań

Głównym obszarem zadań powierzonym osobie na tym nowo powstałym stanowisku będzie zwiększenie świadomości marki, promowanie produktów lub usług firmy Większość działań skupiona będzie wokół prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych w Internecie i przekładaniem celów biznesowych na skuteczne kampanie marketingowe.

Rolą Specjalisty ds. digital marketingu będzie przekładanie strategii marketingowej na kampanie online jak również realizację pojedynczych akcji i wydarzeń promocyjnych. Osoba na tym stanowisku będzie mieć realny wpływ na budowania strategii promocji marki w mediach społecznościowych, oraz będzie mogła współtworzyć strategię marketingową organizacji.

Co będzie należało do Twoich obowiązków?

  • Planowanie, opracowywanie i realizacja kampanii online (w tym generowanie pomysłów na kampanie, Ustalanie grup docelowych odbiorców danych kampanii, planowanie kampanii Facebook Ads, Google Ads,
  • Opracowywanie koncepcji, koordynacja realizacji komunikacji marketingowej w ramach kampanii,
  • Współtworzenie, przygotowywanie oraz zarządzanie treściami i materiałami na blogi, social media, strony

    internetowe, LP (video, teksty oraz grafiki),

  • Bieżące prowadzenie analiz danych i raportów dotyczących prowadzonych kampanii marketingowych – analiza
    efektywności prowadzonych kampanii, wyciąganie wniosków i wprowadzanie/rekomendowanie zmian,

  • Bieżący monitoring rynku oraz obecności i działań konkurencji w sieci,

  • Opracowywanie koncepcji dotyczących wykorzystania nowych kanałów oraz narzędzi związanych z digital marketingiem oraz ich testowanie,

  • Przygotowywanie audytów SEO, raportów, zestawień, analiz, prezentacji dla klientów wewnętrznych.

Czego oczekujemy?

  • Wykształcenie wyższe lub wtrakcie ostatniego roku studiów – Marketing, Zarządzanie lub pokrewne.

  • 1–2 lata doświadczenia w obszarze digital marketingu – preferowane branże wysokich technologii,

  • Dogłębne zrozumienie zagadnień związanych z digitalmarketingiem.

  • Praktyczne doświadczenie w prowadzeniu skutecznych i innowacyjnych kampanii cyfrowych (Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, TikTok) i wyszukiwarkach (np.: Google)

  • Dobra znajomość: Google Analytics, Google AdWords, Facebook Custom Audiences, mechanizmów SEO/SEM oraz narzędzi do monitorowania i analizy social media.

  • Praktyczne doświadczenie w koordynacji prac oraz wdrażaniu różnorodnych rozwiązań cyfrowych, w tym multimedialnych reklam online, stron internetowych, mikro witryn, aplikacji w mediach społecznościowych itp.

  • Praktyczna umiejętność prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych poparta solidnym zrozumieniem trendów i realiów rynkowych,

  • Praktyczna umiejętność korzystania z analityki cyfrowej Google Marketing Platform (Google Analytics, SearchAds, Campaign Manager itp.), Google Search Console, Google Ads, itp.. poparta umiejętnością generowania, analizowania i interpretacji danych oraz przedstawiania rekomendacji,

  • Lekkie pióro oraz umiejętność poprawnego redagowania tekstów.

  • Biegłość w działaniach online przejawiające się znajomością nowoczesnych narzędzi i trendów.

  • Bardzo dobra znajomość MSOffice, w tym PowerPoint, Word, Excel, Outlook.

  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.

  • Otwartość i umiejętność rozwiązywania konfliktów.

  • Sumienność, systematyczność, umiejętność organizowania własnego czasu pracy.

  • Wysokiego poziomu poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania.

  • Gotowości do dzielenia się wiedzą z pozostałymi członkami Zespołu.

  • Proaktywność w rozumieniu wychodzenia z własną inicjatywą i gotowości do wypracowywania nowych rozwiązań, standardów czy ustaleń, które służą poprawie efektywności organizacji.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (B2–C1).

Mile widziane

  • Znajomość obsługi programów graficznych (AdobePhotoshop, Illustrator, InDesign itp.).
  • Doświadczenie w obszarze e-commerce i s-commerce.
  • Sprawne poruszanie się po systemach CMS typu WordPress, Jumla, Magento lub innych.
  • Znajomość HTML, HTML5, CSS.
  • Znajomość marketing automation,
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym (B2 – C1).

Co oferujemy?

  • Umowa o pracę lub B2B (w zależności od preferencji).
  • Premię roczna oraz dodatki świąteczne,
  • Okresowe imprezy i spotkania firmowe,
  • Szkolenia i rozwój kompetencyjny zgodnie z przyjętym wspólnie planem rozwojowym,
  • Jasna ścieżka rozwoju,
  • Niezbędne narzędzia pracy.
page2image87040640

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Rob-tech sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Wilczak 45-47 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”.
W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail info@rob-tech.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące od momentu aplikowania, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres nie dłuższy niż 1 rok od momentu aplikacji. Ponadto Twoje dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres nie dłuższy niż 1 rok od momentu aplikowania.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem e-mail info@rob-tech.pl lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail info@rob-tech.pl.

Zapraszamy do aplikowania na to stanowisko:

Imię i nazwisko:

Email:

Temat:

Wiadomość:

Załącznik:

RODO

Zabezpieczenie

Administratorem Twoich danych osobowych jest rob-tech sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Wilczak 45-47, 61-623 Poznań. Przetwarzamy Twoje dane wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż jest to konieczne do udzielenia Ci odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.